27.12.06

Nadal'06


Vesso llàgrimes per tu que no podràs celebrar el Nadal,
Per tu que ja no hi seràs,
Per tu que estàs malalt
I per tots aquells que no hi vindran.
Vesso llàgrimes per la tristesa que em turmenta,
Pels meus desitjos incomplerts,
Per un any més entre solituds i pors.

Però somric,
Per l’arbre de plàstic que hem muntat,
Amb llums de colors,
L’estrella de les cent pessetes,
I les boles d’Ikea.
Pels vostres somriures i il·lusions
Pel “t’estimo mare” que m’oferiu,
I per la pau que de tant en tant m’embolcalla.

No oblidarem els que ja no hi són…
Riurem pels retrobats….
Buscarem somnis, entre records, de bells futurs que ens deparen.

13 comentaris:

Joana ha dit...

Un record pels que no hi són... i un bri d'entusiasme per el present , pels més propers i pel que ens depari el furur, suposo que ple d'esperança.
Molt emotiu!

Anònim ha dit...

Tendre, molt tendre...

Un petó. ;)**

Maite Fruitós ha dit...

Llàgrimes de tristesa i de dol, a voltes, de por;
llàgrimes d'alegria, de riure, d'esperança...
Fluid pur de l'expressió viva dels sentiments,
de la cara dolça i la més amarga de la vida,
fluid que ens connecta amb el cor,
que ens fa sentir l'alè de la Vida...

Uneixo unes llagrimetes a les teves, Jana

Una abraçada molt forta. Bona entrada d'Any

Maverick ha dit...

Pel motiu que sigui, per Nadal, els sentiments es magnifiquen i les emocions aumentan.Este any el meu nadal és una merda però se suporta per la gent que em vol i per la gent que em recolza, encara que no aquest en el meu costat en persona.
TeSeTeMe

JANA ha dit...

Joana, l'entusiasme, la il.lusió, l'esperança, mai la podem perdre perquè llavors potser ja res tindria sentit. Pel futur que m'espera i pels moments compartits amb tots vosaltres. Besades;-)

Barbollaire, tendre sí, suposo que per la tendresa que necessito, la que em mou, la que sento...però no podré superar, ni pretenc, la teva... Petó dolç.,-)

Myt! certaament no sempre les llàgrimes són motiu de tristesa però si que surten directament del cor. Et desitjo la millor felicitat per aquest nou any. Una tendra abraçada. ,-)

MAverick, tu saps millor que jo que les emocions no tenen època, però si que en aquestes dates molts records ens vénen a la ment. Aquí estic, encara que sigui en la distància per donar-te la mà. Que el nou any sigui ple de desitjos complerts. Tstm. ,-)

l'home de la musica ha dit...

Sempre hem de mirar endavant amb tota l'alegria que ens sigui posible, però mai hem d'oblidar a aquells que no estan, perque SI que estan...

Bones festes i bon any nou 2007!!!

Anònim ha dit...

Molt tendre i generós.

Es ben cert que per Nadal es magnifiquen totes les emocions.Tots els sentiments, tots, però sobre tot es fa més gran la tristesa, la por, la pena i la sol.litud i sí amiga meva, sommolts els que vessem llàgrimes.

Malgrat això, desitjo encaris el nou any que és a la porta, rebent-lo amb l'esperança que tot el patiment viscut i que t'ha fet més gran et porti la pau i l'alegria al cor per sempre.

T'ho mereixes.
Una abraçada que creui el mar que ara ens separa.

Anònim ha dit...

Ei, Jana!

Estic totalment d'acord amb na Lola en dir que per Nadal es magnifiquen totes les emocions. Deu ser que es tracta d'un període en què cada record, cada imatge, cada aroma, cada pensament ens fa retrocedir a d'altres temps, i aleshores els nostres pensaments volen lluny, tornam a contemplar allò que visquérem i es fan presents, novament, tot i que en un altre embolcall, aquells éssers entranyable amb qui vàrem compartir moments feliços.

Sentiment de melangia, sovint, però també d'esperança en el futur i en el que el proper any ens regalarà a cada full del calendari.

Amb tota l'estimació, una besada molt grossa! ;-)

JANA ha dit...

Ei Lola,

primerament perdona el retard en la meva resposta, últimament tinc abandonat l'ordinador i en conseqüència a tots els que visiteu el meu llibre de cristall.
Els meus millors desitjos també per tu i que en aquest nou any s'hagi ja acabat el vessar llàgrimes.
Una abraçada i un petó immens com el cel que ens embolcalla. ;-)

JANA ha dit...

Ei Caterina,

Vivim el present i esperem el futur amb il.lusió, el passat per molt que el recordem no tornarà a ser i si és segur que ja serà diferent.
Gaudim de cada dia, cada hora, cada minut, cada segons i que no ens manquin moments feliços en aquest nou 7 que se'ns presenta.

Una besada immensa com la mar que ens separa. ;-)

l'home de la musica ha dit...

Hola!!! passa per el meu blog quan puguis, please.
A veure si em podeu ajudar.

Anònim ha dit...

ei Jana,
Em poso en contacte per aqui, ja que no he pogut de cap altre manera. Ja m'ha arribat la felicitació. Molt guay. (tot i que una mica feta caldu, per la manipulació).Ja la tinc penjada prop de l'ordinador.
M'ha fet recordar quand, no fa pas tans anys, també feia postals de Nadal amb els meus fills. Ara que ja son més grans, ja no fem "d'aquestes coses", tota una llàstima...
Una abraçada!!!!

JANA ha dit...

Hola Nela,

M'alegra que t'hagi agradat la meva "manualitat" .
Potser no ens hauríem de perdre recordant el passat. Com diu la cançó: Mai és massa tard per tornar a començar...
Podria ser un bon propòsit per aquest nou any.

Una abraçada i un petó ;-)