18.10.06

Un clavell per tots


Diumenge 15 d’octubre Lluís Llach va actuar a Prats de Lluçanès. Més intimista que mai, serè, còmplice total amb el públic....feia anys que no el veia actuar i realment la tendresa, sinceritat i emotivitat que va desprendre fou tan gran que ara us vull dedicar a tots els que esteu amb mi, sigui de la manera que sigui, una de les cançons que va cantar. En ella hi ha tots els components que he sentit i he compartit a voltes, des de l’obscuritat total fins a la màxima esplendor. Que sempre hi hagi un clavell per tots.


14 comentaris:

Maverick ha dit...

Sempre és agradable rebre una flor, els cantautors o són bons o són dolents, però mai deixen indiferent a ningú. Quan t'agraden , t'agraden molt, no existeix acabo mig.Gràcies pel clavell i pel que va amb el.

Un petó enorme

JANA ha dit...

Eis maverick,

ja saps...el clvell que tan et mereixes! com tu i tots els que meu acompanyat en aquest mar d'obscuritats i dubtes i que seguiu estant al meu costat acceptant-me tal com sóc.
També vull pretendre que sigui un homenatge a la sensibilitat, a les emocions, a la humanitat... tots aqueslls valors tan mancats avui i que amb vosaltres puc compartir.

Un petonàs i una abraçada. :-)

Anònim ha dit...

Des de que me’n vares fer partícip, he anat entrant i llegint el teu blog, en silenci, com de puntetes,sense escriure res, tal vegada perquè no sé expressar-me com tu saps, per fer-te saber com m’arriben al cor.
Aquesta manera tant teva d’expressar els sentiments,són un recer de pau pels qui et llegim, deixen palès una vegada més la teva grandesa com a persona.
Rebo el clavell que ofereixes, i t’animo a seguir.

Enhorabona, moltes felicitats i ENDAVANT!

Un petó
Lola

Maverick ha dit...

El clavell que he rebut té 2 anys ja però segueix mantenint la frescor i el sentiment amb el qual se'm dió. L'aigua en el qual ho mantinc carregada d'afecte ho manté fresc com el primer dia i asi durarà per a tota la vida.
Sobren les paraules

Maite Fruitós ha dit...

Hola Jana!

Ahir precisament un amic meu de València em comentava que fa poc va anar al concert de'n Llach i que va brillar amb una llum molt especial. Com tu comentes, ell també va captar aquesta sinceritat i emotivitat del poeta i cantant. A veure si tinc la sort de poder veure'l abans no acabi la seva darrera gira.

Ja ho deia ell: "Cal que neixin flors a cada instant". Que sempre hi hagi un clavell per tots. Gràcies pel que ens regales avui.

Un petonet càlid

JANA ha dit...

Eis Lola!

Estic orgullosa per saber-te, com sempre,al meu costat, ara en aquest cas llegint el meu blog. Sàpigues que el teu comentari m'ha posat els pèls de punta per l'emotivitat que em porta. Sempre has estat admiradora dels meus escrits però tu per mi tens també moltes coses a admirar i com no a compartir, que és el que hem fet des que una va entrar en la vida de l'altra. Gràcies per estar sempre al meu costat i poguem continuar oferint-nos clavells mutuament.

Una abraçada molt forta. ;-)

JANA ha dit...

Hola myt!

Potser ens copsa veure com es desprèn tanta sinceritat i emotivitat dalt d'un escenari perquè socialment són uns valors que estan, per desgràcia, en decadència.
T'aconsello que sí, que si pots el vagis a veure i segur que amb la teva sensibilitat també ho podràs captar.
Sortosament encara existeix gent meravellosa com tu, jo o altres amigues que compartim, que valorem aquests components. Segur que sempre trobarem un clavell!

Gràcies per ser-hi encara que sigui dins "l'anonimat". Un petonàs ;-)

JANA ha dit...

Hola maverick!

Que duri, tal com dius, molts anys aquest clavell i que sempre conservi la frescor del primer dia i que sempre siguem capaços de compartir-lo.

Una abraçada sincera i tendra!

Maverick ha dit...

Pots estar segura d'això.

TeSeTeMe

Anònim ha dit...

Ei, jana!

No fa gaires mesos vaig conèixer aquesta cançó, juntament amb Viatge a Ítaca. Ambdues lletres em va arribar a l'ànima.

Alhora que llegia el teu post m'ha vengut a la memòria la seva tonada en boca d'en Llach. Una lectura agradable en companyia d'una música plaent... qui en dóna més?

I com diu una altra cançó del mestre Lluís "cal que neixin flors a cada instant"... que nesquin, que ens alegrin la vista, l'olfacte, el cor, siguin "clavells" o... "roses"!

Una besada grossa! ;-)))

Anònim ha dit...

*varen

JANA ha dit...

Ei caterina,

Sempre tinguem flors a cada instant però que rera elles hi hagi un missatge de complicitat on hi sapiguem escobrir la tendresa, sinceritat i emotivitat que els bons amics que ens les ofereixen i encobreixen.

Sempre hi haurà flors per tu!

Una abraçada dolça! ;-)

Anònim ha dit...

Hola Blocaire,
avui t'he visitat per primer cop, a la fi. Comences amb Llach i acabes amb Llach. Bona senyal.
Endavant amb el bloc que fa molt bona pinta. Les imatges molt ben trobades.

JANA ha dit...

Ei Jordi,

Les felicitacions poden ser mútues. Malgrat el meu bloc tingui un caire molt diferent que el teu, això ens permet tan a tu com a mi (i la resta de blocaires) expressar-nos en aquest espai cibernètic i que tothom ens pugui llegir i opinar al respecte.

Les fotos?...internet fa miracles.

Endavaaaant..tu amb la política i jo amb els sentiments!!!

Una abraçada. ;-)