12.12.06

...


fred
boira
tardes d’hivern
pors que tornen
il·lusions que s’esvaeixen
un bes
un desig
i massa amor per repartir
on ets?
la meva ànima esquinçada no té ja més espai
crido
no em sents?
ploro
no em mires?
cauen les llàgrimes entre ombres de la nit
estels
espurnes
foc
passió
viure per tot allò que vaig perdre
per recordar moments viscuts
per viure futurs
canto
cerco les Ítaques
el camí és dens
em perdo
por por por
dóna’m la mà ni que sigui per sentir-te
t’estimo siguis on siguis... siguis qui siguis.

27 comentaris:

Joana ha dit...

Siguis on siguis, siguis qui siguis...
molt enigmàtic!
m'ha agradat molt!
Una abraçada

Anònim ha dit...

Ei, jana!

Més que enigmàtic, com diu na Joana, trob el poema molt dur i esfereïdor. Poques paraules, però ben condensades i curulles de sentiment, com tots els text que surten de les teves mans.

Una besada molt grossa i una fortíssima abraçada.

Maverick ha dit...

TeSeTeMe

Anònim ha dit...

Si saps expressar tan bé sentiments tan abstractes, segur que has de saber també què vols, i aconseguir-ho.
No ho dubtis, no deixis de buscar-ho.

Anònim ha dit...

M'agrada molt...
Jo sols "discrepo" en una cosa... Personalment, prefereixo trobar a buscar...
Petó. ;)

JANA ha dit...

Ei joana

Cal posar un toc enigmàtic a la nostra vida hehehe, m'alegra que t'hagi agradat.

Una abraçada i un petó. ,-)

JANA ha dit...

Una cosa no treu l'altre caterina, i ja saps que jo en tot hi poso el cor, el sentiment...

T'estim. ,-)

JANA ha dit...

Hola Eduard,
Ja saps que per molt que sapiguem expressar els nostres sentmients no és fàcil trobar el camí però sortosament sempre hi ha una petita escletxa de llum.

Un petonàs. ,-)

JANA ha dit...

Ei Barbollaire,

És un honor per mi saber que t'ha agradat essent com ets un bon lletraferit.
Sort de les discrepancies sinó seria tot molt aborrit però, potser no estan tan lluny el trobar i el buscar...

Un petonàs. ,-)
pd. no hi ha manera de poder deixar comentaris al teu bolg

Anònim ha dit...

Impressionant! Un volcà de sentiments expressats com només tu saps fer-ho.

M'ha agradat moltíssim.
una abraçada

JANA ha dit...

Estimadíssima lola, tots de poeta en tenim una miqueta i tu quan vols, també saps expressar-los. Que no ens faci por.

Una abraçada i un petonàs. ,-)

Anònim ha dit...

Hola:
res, dels que m'agraden a mi...

Anònim ha dit...

Jo també com l'Odisseu vaig a la recerca d'Ítaca navegant pel xat,cercant Penèlope.

Jana... q et puc dir? Si quedara curt el q digue.

Xe

JANA ha dit...

Ei Nela,

m'agrada que t'agradai i que et perdis sovint per les pàgines d'aquest llibre de cristall...

un petó. ,-)

JANA ha dit...

Xé, Xé, Xé...

que no ens falti mai la sensibilitat i la capacitat d'emocionar-nos...Les ítaques? tots d'una forma o altre les cerquem, trobar-les? sempre queda camí per recórrer.

Una abraçada de boires i núvols de cótó. ,-)

Montse ha dit...

Hola Jana, no et coneixia (només havia llegit algun comentari a cal barbollaire)
M'ha fet molta il·lusió la teva visita al meu blog. Moltes gràcies. Espero que a partir d'ara siguem assídues lectores l'una de l'altra.

Respecte a Itaca i la recerca... em sembla que tots, qui més qui menys, anem per la vida cercant quelcom.
Tal com li dic al meu fill, estic segura que al món hi ha algú que t'està estimant, com tu a ell/ella. Algun dia us trobareu, no en dubtis.

(Vols que te'l presenti?) hehehe!

Un petonet, Jana i endavant!

Montse ha dit...

Ep! Ara no recordava que ja t'havia dit alguna cosa (en el post anterior) quina memòria la meva, uixxxxxx... (de tota manera, el que he dit, si vols te'l presento!)
;)

l'home de la musica ha dit...

És preciòs de debò...

Anònim ha dit...

Hola presiosa!! te tinc que dir que com tots els teus escrits aquet tampoc me ha deixat indiferent. Poques paraules pero que intenses i plenes de Sentiments..
Cerquem les Itaques, sen-se pors..
Amb l'il·lusió de viure nous moments.
((((( ))))))
katia

Maite Fruitós ha dit...

Preciosos sentiments, Jana.

Segur que la teva energia arriba arreu, fins i tot a aquest "sigui qui sigui"

Que passis unes festes plenes de sentiments i emocions que acaronin el teu gran cor.

Un petó ben dolç :-)

JANA ha dit...

Jejeje Arare, ja me'l pots presentar!!! Sí, tots passegem per la vida, uns més inquiets sempre a la recerca i coneixement, d'altres que potser s'han acomodat, però en definitiva això és el que ens dóna la xispa per seguir caminant malgrat el camí sigui dífícl o faci pujada.

Em passejo sovint per casa teva, aniré deixant comentari (si estic inspirada hhehe)

Una abraçada i un petó. ,-)

JANA ha dit...

Eiiiiiii Kàtiaaaaa quina il.lusió que m'ha fet veure't per aquí
Si, ja saps que jo com sempre, molt emotiva, sensible, romàntica.... JA estic dubtant si tot això serveix de res enmig de tanta hipocresia, però estic convençuda que mentre hi hagi amigues de l'ànima valdrà la pena el camí.

Un petonàsssss! ,-)

JANA ha dit...

Gràcies myt, per les teves paraules, per donar-nos la senenor que ens dones i perquè com deia a la kàtia la sensibilitat segur que ens porta pau i harmonia.

Que passis molts bons dies i gràcies per la ciberpostal, és preciosa, com tot el que escrius!

Un petó. ,-)

Anònim ha dit...

Bon Nadal Jana.

Petó. ;)**

JANA ha dit...

Bones Festes barbollaira i que el nou any et porti a descobrir, més encara, el magnífic ventall de paraules per convertir-les en exquisides poesies... i el que més desitgis.

Un petó exquisit. ,-)

despi_na ha dit...

Acabo de descobrir aquesta poesia.

No n'entenc massa però intueixo que és de molta qualitat.

Descriu emocions. Fragments de vida.

Vull llegir-la en veu alta.

Anònim ha dit...

uaaaaaaaaaaaaaaau! entra a www.relatsencatala.com
Una abraçada.